Mens du sover: Automatiser dine nyhedsbreve

Du er allerede i gang med at udsende nyhedsbreve. Men ved du, at du kan gå et skridt til og automatisere nyhedsbrevene? Dvs. at du kan få nyhedsbrevene til at arbejde for dig – for en engangs-udgift?

Her er nogle eksempler på hvilke typer af nyhedsbreve du kan få automatiseret:

  • En særlig velkomsthilsen til nye subscribers
  • En introduktions-flow til fx. nye medlemmer i din forening
  • Tilbagevendende actions – fx fødselsdagshilsen til dine kunder
  • Et online kursusforløb via. e-mails
  • En venlig påminder om køb der venter til kunder, der har forladt din indkøbskurv
  • En sjov/sød “long-time-no-see-hilsen” til dine kunder, som ikke har “været forbi” længe
  • En opfrisker til dine kunder om, at der nu igen er tid til at genbestille din service
  • Forespørgsel på feedback – lav en evaluering, udfyld en survey eller skriv en anmeldelse

Automatisering kræver at du signer op til en standard-plan hos Mailchimp – 96 kr. pr. måned. 

Mette Bertelsen

Mette Bertelsen

Tak for at du læste med. Synes du, at noget af det der står i artiklen lyder interessant? Så skal du til enhver tid være velkommen til at kontakte mig.
Scroll til toppen